Down to content

Vasutak

Tensar megoldások vasúti ágyazatok felújításához és karbantartásához

Az Egyesült Királyság-beli Network Rail és a világ számos nemzeti vasúti hatósága által engedélyezett Tensar georácsokat az elmúlt 30 év alatt  kiterjedt vizsgálatoknak vetették alá, melyek azt mutatták, hogy a rácsok:

  • Hosszabb (kb. 3-szoros) ideig ideig tartják meg a pályageometriát
  • Csökkentik az ágyazat süllyedési sebességét
  • Csökkentik a forgalom okozta ágyazati állagromlást
  • Növelik a karbantartási ciklusidőt
  • Több mint 20 évre stabilizálják az ágyazatot

Építési idő és költség csökkenés új vonalakon

Gyenge talajokra épített új pályaszerkezetek esetén Tensar  TriAx georácsok ágyazatba és ágyazat alá való beépítésével jelentősen csökkenthető az ágyzat vastagsága azonos teherbírás mellett, ami időt és költséget takarít meg.

A Tensar tudja a választ az új vasúti töltések alapozására

Ahol a töltéseket gyenge talajra kell építeni, egy TensarTech Stratum Celluar Foundation rendszer alkalmazható a stabilitás elérésére és a süllyedéskülönbség szabályozására. Ahol nem engedhető meg süllyedés, vagy nem áll elegendő idő a konszolidációhoz, ott a cölöpökre, vibrobeton oszlopokra (VCC) vagy döngölt kőcölöp alapra (RAP) épített teherátadó platformunk (LTP) jelentik a költséges betontutajok és talajgerendák egyszerű alternatíváját. 

Csökkentse építési, felújítási és karbantartási költségeit a Tensar Technológia alkalmazásával

A Tensar azonban gyors, gazdaságos és bevált megoldást kínál a vasútmérnököknek - a georácsokat, melyek mechanikusan stabilizálják az ágyazatot, hogy csökkentsék annak deformációját, vagy a földművet, hogy az ágyazat alatti alap minőségét javítsák.

A Tensarnak a támfal- és rézsűstabilitásra is van válasza

Sok új vasúti projektnek képezi részét hídháttöltések, szárnyfalak, állomás támfalak és meredek töltésrézsűk építése. A Tensar ezeken a területeken is nagy tapasztalattal, és a szerkezetek megépítéséhez kifejlesztett bevált és tetszetős rendszerrel rendelkezik.

Need help?

Product Literature